Přeskočit na hlavní obsah

Nejnovější článek

Bez LSD na Kraličák nelez

PŘESNĚ PŘED ROKEM jsem slavnostně vylezla na Šerák , což se zapsalo do dějin jako moje první pořádná horská zimní túra.

Vládkyně všech hoří na scéně

Myslela jsem si, že už mě to nepotká. Že už mám celou svou blogískovou éru za sebou. Že už nikdy nebudu vymýšlet žádný pitomý název ani přezdívku. Hahaha!

To jsem si myslela před třemi lety. A vida. Jsem tady zas. Byla jsem tady už loni. Chtěla jsem udělat běžecký převrat. Osud tomu ale chtěl a nadělil mi podvrtnutý kotník. Díky němu (a dalším okolnostem) jsem nakonec skončila jako OBYČEJNÁ TURISTKA!

A tady to všechno asi začalo: láska k chůzi, ke stoupání do strmých kopců, k překonávání vzdáleností, k horám.

Vládkyně všech hoří - Krkonoše, Sněžka

Netrhám žádné rekordy a soutěžím jen sama se sebou. Mám spoustu fotek a zážitků, které bych chtěla poslat do světa. Do hor můžete jít úplně sami (a má to regenerační účinek na duši), nepotřebujete na to být ultra fit (a zvládnete noční výšlap na Sněžku) a v pohodě zdoláte třeba 32 vrcholů Beskyd (a budete mít super pocit).

Prostě hořím pro hory! :-)

Vaše Vendula
alias Vládkyně všech hoří (s nadsázkou, jinak bych si to ani nedovolila)

Komentáře